התקף לב כתאונת עבודה / נכות כללית

שלום ותודה על ביקורך באתר האינטרנט של משרדנו, צוות המשרד הכולל עורכי דין ורופאים ישמח לענות על שאלותיך. ניתן לפנות באמצעות הוואטסאפ, המייל, הטלפון או באמצעות השארת פרטים באתר.

משרדנו ייצג בהצלחה משנת 2006 אלפי לקוחות בתביעות תאונת עבודה מול המוסד לביטוח לאומי, בשיעור הצלחה גבוה של כ-97%. 

הידע והניסיון שנצברו במשרדנו במהלך השנים מבטיח סיכויי הצלחה גבוהים והשגת פיצוי מקסימלי ללקוחותינו. אנו פועלים למיצוי ומיקסום של זכויות לקוחותינו מול כל הגופים בהם: ביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות, חברות הביטוח, אובדן כושר עבודה, תביעות סיעוד, תביעות לקצבת ניידות, תג נכה ועוד.  משרדנו מעניק שירות מלא ומקיף וזאת במטרה להשיא פיצוי מקסימלי ללקוחותינו תוך ראיית התמונה הכוללת המתאימה לכל מקרה ומקרה.

יודגש שבניגוד לחברות למימוש זכויות כגון לבנת פורן וזכותי המתיימרות להעניק "ייעוץ" שאינו משפטי, רק אנו כעורכי דין מורשים ויכולים לייצג אתכם בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, ולהגיש ערעורים על החלטות הוועדות הרפואיות בבית הדין, אנו איננו מעניקים "יעוץ שאינו משפטי" אלא מעניקים ייעוץ מלא ומקיף באופן שזכויותיך לא יפגעו! ברור לכולם שאילו החברות למימוש זכויות אלו היו מפרסמות שהן לא יכולות להגיש ערעורים ולייצג אותכם בוועדות ובבית הדין – איש לא היה פונה אליהן. 

שירותי המשרד כוללים ייעוץ מלא, ליווי וייצוג מול המוסד לביטוח לאומי מן הרגע הראשון ועד סיום התביעה בהצלחה ותוך השגת אחוזי הנכות והפיצויים הגבוהים ביותר שניתן. בכל תיק, צוות המומחים שלנו מגבש אסטרטגיה מתאימה במטרה למקסם את הפיצוי, לאחר מכן המשרד יגיש את התביעות המתאימות לגופים המתאימים, ועורך דין המתמחה בייצוג לקוחות בוועדות הרפואיות – יתלווה וייצג אותך בכל הוועדות הרפואיות עד לסיום ההליך. 

 

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

או השאר פרטיך באתר ועורך דין המומחה לתביעות ביטוח לאומי ותאונות עבודה ממשרדינו יחזור אליך לקביעת פגישת 

יעוץ להערכת שווי וסיכויי הצלחת תביעתך ללא עלות וללא כל התחייבות.  

הכרה בהתקף לב כתאונת עבודה

בתביעות להכרה של התקף לב תאונת עבודה נדרשים הן נסיון בתביעות מסוג זה, והן מיומנות משפטית גבוהה, זאת בשל מורכבות התביעות הללו אשר בימים כתיקונם נדחים על ידי המוסד לביטוח לאומי על הסף.  

לכן, רוב התקפי הלב שהוכרו על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונות עבודה הוכרו ככאלו רק לאחר קביעות של בית הדין האזורי או הארצי. 

בית הדין הכיר זה מכבר כי נכון אומנם שהתקף לב יכול לקרות ממגוון סיבות, ואולם בהתקיים תנאים מסויימים ניתן לקבוע כי התקף הלב הינו תאונת עבודה לכל דבר ועניין. 

אלפי ישראלים עוברים מדי שנה התקף לב שניתן להגדירו כתאונת עבודה ואולם, בשל חוסר ידע, ניסיון ועוד תביעתם נדחית על הסף והם אינם זוכים לקבל את הפיצוי שהיה מגיע להם אילו קיבלו ייעוץ משפטי הולם בסמוך למועד התקף הלב. 

 

הקושי בהוכחת הקשר הסיבתי בין העבודה להתקף לב

כאמור לעיל המוסד לביטוח לאומי ידחה את מירב התביעות להכרה בהתקף לב כתאונת עבודה, וזאת משום הקושי האמיתי להוכיח את הקשר הסיבתי בין תנאי העבודה לבין התקף לב. 

כידוע, התקף לב יגרם מכמה סיבות, שהעיקרי שבהן הינו טרשת העורקים/הסתיידות העורקים, התקף לב יתרחש רק כאשר מצב העורקים אינו תקין, והעורקים נסתמו בחלקם או במלאום. 

אם כך, נשאלת השאלה כיצד ניתן "להאשים" את מקום העבודה בגרימת התקף הלב ? וכיצד ניתן להוכיח כי התקף הלב נגרם כתוצאה מתנאי העבודה של הנפגע? 

החוק והפסיקה אומנם מכירים במצבים בהם התקף לב יוכר כתאונת עבודה, אולם ראשית על הנפגע להוכיח כי רק בשל תנאי העבודה נגרם לו התקף הלב ולא בשל גורמים אחרים. גם מקרים בהם הנפגע עבר התקף לב בזמן עבודתו – לא מזכה את הנפגע בהכרה בהתקף הלב כתאונת עבודה וכמעט תמיד תביעתו תדחה על ידי המוסד לביטוח לאומי. 

עברת התקף לב? קודם התייעץ עורך דין

בשל המורכבות הטבועה בתביעות מסוג זה, מומלץ כבר מיד לאחר התקף הלב, להעזר בעורך דין ביטוח לאומי בעל ניסיון בתביעות להכרה של התקף לב כתאונת עבודה.  עורך דין יעזור לקבוע כי התקף הלב שלך היה למעשה קשור לעבודה וייתכן שיהיה צורך להיעזר באנשי מקצוע רפואיים כדי להוכיח כאלה.

למרות שזה אפשרי, קשה מאוד להוכיח טענות להתקף לב. לכן, אתה זקוק לסיוע של עורך דין מנוסה כדי לסייע בנטל ההוכחה שלך לא רק עבור המבטח, אלא גם עבור המדינה.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

או השאר פרטיך באתר ועורך דין המומחה לתביעות ביטוח לאומי ותאונות עבודה ממשרדינו יחזור אליך לקביעת פגישת 

יעוץ להערכת שווי וסיכויי הצלחת תביעתך ללא עלות וללא כל התחייבות.  

תאונת עבודה - בפירוט:

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support