משרד עו"ד זגלשטיין תאונות עבודה תאונות עבודה אירוע תאונתי נפילה בעבודה

עורך דין נזקי גוף ותאונות

משרדנו עוסק מזה למעלה מעשור בייצוג נפגעים ב נזקי גוף ותאונות מול חברות הביטוח, ומול מזיקים אשר גרמו לנזק הגוף. אנו אנו מעניקים שירותיי ייצוג בבתי המשפט בענייני נזקי גוף, ניהול משא ומתן, ניהול סיכונים, והליכי גישור ובוררות.

אם נגרם לך נזק גוף, אם נפצעת בתאונת עבודה, אם חלית במחלה כלשהי, אם נגרמה לך נכות זמנית או קבועה, אם עברת טיפול רפואי כושל או ניתוח והתוצאה אינה משביעה רצון (רשלנות רפואית), אם היית מעורב בתאונה בין אם בתאונת דרכים או תאונה אחרת, למשרדנו ניסיון עשיר בייצוג תובעים ונתבעים בנזקי גוף, מול חברות הביטוח, הביטוח לאומי, משרד הבריאות, עיריות, מוסדות לימוד, מעסיקים ועוד.

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד ושנכתבו על-ידי עורך דין נזקי גוף ותאונות מטעמנו.

בתחומי נזקי הגוף ותאונות: תאונות דרכיםנפילה ברחובתביעות סיעודתביעות משרד הביטחוןתג נכהתביעות פנסיהאובדן כושר עבודהחבות מעבידים.

נזקי גוף ותאונות

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

מה הם נזקי גוף?

נפילות במרחב הציבורי ,תאונות עבודה ותאונות דרכים, יכולות להוביל לפגיעות גופניות קשות. אם גם לכם נגרם נזק גופני ייתכן שהנכם זכאים לפיצויים מהמוסד לביטוח לאומי ולקצבת נכות. לא אחת, אנשים עוברים ברחוב ונפגעים בגופם, בגלל חור במדרכה, בליטה במדרכה או בור שלא נסגר בגלל תיקונים שמבצעת העירייה או המועצה המקומית. הרשות המקומית, היא זו אשר אמונה על הנזקים שנגרמו לאזרחים עוברי אורח בתביעת נזיקין. יש לציין כי מועצות מקומיות ועיריות הן בעלות כוח היות ומדובר במוסד ציבורי גדול, לכן רק עורך דין שכבר התמודד היטב מול גופים אלה, יוכל להילחם על זכויותיהם של הנפגעים עקב מפגע בכביש, במדרכה או במרחב הציבורי השייך למועצה המקומית או לעירייה.

אם נפגעתם, נפצעתם וכושר עבודתכם ירד עקב הפגיעה שהתרחשה במרחב הציבורי, יש לפנות ככל המוקדם אל עורך דין נזקי גוף,  ולהגיע אליו עם כמה שיותר מסמכים רפואיים הכוללים חוות דעת רפואיות, טיפול בבי"ח וצילומי רנטגן, על מנת שעורך הדין יוכל להעריך את סכום הפיצויים המגיעים לכם.במידה ונפגעתם בקניון, עקב החלקה או כל פגיעה אחרת במתחם הקניון, יש לתבוע את הנהלת הקניון. יש לציין, כי פגיעות במרחב הציבורי וכן, תאונות עבודה עשויות לגרום לפגיעה גופנית קשה. במידה ונגרם לכם נזק גופני, אתם זכאים לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי ואפילו לקצבת נכות.

נזקי גוף במרחב הציבורי – מה כדאי לדעת?

כשאר אדם נופל, תיעוד היא מילת המפתח אנשים שנחבלו במרחב הציבורי, שואלים את מי הם צריכים לתבוע? תחילה יש לתעד את המכשול שגרם לפגיעה הגופנית. יש לצלם באמצעות הטלפון החכם ולתעד את החבלות הגופניות שנגרמו עקב הנפילה. יש לציין את פרטי התאונה, מתי התרחשה ואת מיקומה המדויק. 

הפרטים הללו, ישרתו אתכם היטב בהמשך. במידה והיו עדים לתאונה כגון אנשים שסייעו לכם, בקשו את פרטיהם, מה שישמש אתכם במשפט. יש לגשת מיד לטיפול רפואי, תופנו לבדיקות וצילומי גוף (בדיקות הדמיה) ולשמור את כל המסמכים הרפואיים, כאשר תחליטו לתבוע ותיפגשו עם עורך דין נזקי גוף, כך שהתיק כבר יהיה מוכן לתביעה.

תאונות עבודה שגרמו נזק גופני ואובדן כושר עבודה

אם נפלתם או נפצעתם במסגרת שעות העבודה, או בדרך לעבודה או בחזרה מהעבודה, דבר זה, ייחשב כתאונת עבודה ע"פ חוק. במקרה של תאונת עבודה, יש לפנות אל המוסד לביטוח לאומי. באמצעות וועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי, תיקבע דרגת נכות, אם זמנית או אם צמיתה. 

אם חלה החמרה במצב הבריאותי עקב תאונת העבודה, יש להצטייד במסמכים הרפואיים המעידים על ההחמרה במצב עקב הפגיעה. אם מדובר על מחלת מקצוע, עורך דין נזקי גוף, יוכל להסתייע עם מומחים רפואיים בכדי להוכיח את הקשר הסיבתי  בין המחלה לעבודתו של הנפגע.

מה המשותף לתביעות גוף ?

מה שמשותף לנזקי גוף הוא שישנה חשיבות גדולה מאוד לסוג הפגיעה. את הנזק יש לאמוד, או יותר נכון לכמת באמצעות טבלאות של אחוזי נכות, כך שניתן יהיה לאבחן, מ ההבדל בין פגיעה מסוג מסוים לפגיעה אחרת. 

אחוזי הנכות מהווים פן חשוב בהערכת הנזק לנפגע ולכן, קיימת חשיבות מכרעת לפנייה למומחים  ידועים בתחום הרפואה, אשר יעריכו נכון את הנזק של הנפגע באופן הנכון ביותר, כך שהוא יוכל לממש זכויות.

חוק ההתיישנות בדיני נזיקין

 יש לפעול בהתאם ולהתחיל בהליכי תביעת נזקי גוף (תביעת נזיקין). באופן הזה, התביעה לא תתפוגג בגלל חוק ההתיישנות. בגלל שקיימת מגבלת זמן להגשת תביעת נזיקין, יש לפעול לפי ההנחיות של עורך דין נזקי גוף, אשר ידע להילחם על הזכויות של מי שנפגע ומעוניין לתבוע. יש להבין, במה כרוכה התביעה ובמה יש להיעזר לפני שמתחילים בהליך המשפטי.

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support