עורך דין מחלת מקצוע אסטמה

משרדנו מייצג משנת 2006 נפגעים בתביעות למחלת מקצוע. הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מבטיחים שלקוחותינו ייהנו מידע וניסיון נרחב אשר נצבר במשך השנים, ויקבלו את הפיצוי המקסימלי שניתן. 

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ : 03-9444747 

או השאר פרטיך באתר ועורך דין ממשרדינו יחזור אליך עוד היום לקביעת פגישת יעוץ להערכת שווי וסיכויי הצלחת תביעתך 

ללא עלות וללא התחייבות.

משרדינו מציע שירות כולל ומלא לאורך כל ההליך עד לסיום התביעה תוך השגת הפיצוי המרבי. 

התייעצות עם עו"ד מחלת מקצוע אסטמה

אסטמה, או בשמה המוכר "קצרת" היא מחלה ריאתית כרונית שמאופיינת ברגישות בדרכי הנשימה. המחלה באה לידי ביטוי בהתקפים של קוצר נשימה , צפצופים והתכווצות באזור החזה. ישנם מקרים שיכולים לגרום לחולה לסכנת חיים. למעשה לאסטמה אין מרפא. מחלה זו אף מחריפה עם הזמן. ישנם מקרים שהאסטמה מופיעה בגלל אופן העיסוק של החולה ולכן, מחלה זו נקראת במצב זה "אסטמה תעסוקתית". מחלה תעסוקתית מוזכרת בסעיף 79 לחוק הביטוח הלאומי, כאשר לרוב מדובר בתאונת עבודה. יש לענות על הגדרה של תאונת עבודה יש לשים לב לשני תנאים עיקריים – התאונה קרתה במהלך שעות עבודתו של הנפגע והשני, בגלל תנאי העבודה שבהם נאלץ לעבוד הנפגע. ברגע שעובד חלה באסטמה, עליו לפנות מיד אל עורך דין מחלת מקצוע אסטמה, על מנת שיוכל לממש את זכויותיו ולקבל את הפיצויים המגיעים לו.

הדרך לקבלת פיצויים עקב מחלה תעסוקתית היא ארוכה

זו עובדה ידועה, כי הדרך לקבלת פיצויים עקב מחלת מקצוע היא ארוכה, כאשר השלב הראשון הוא הוכחה כי אותו עובד, אכן מאובחן כחולה אסטמה. כל עורך דין מחלת מקצוע אסטמה, לבחון את ההיסטוריה התעסוקתית ולהוכיח קשר סיבתי בין המחלה, למקום ולתנאי העבודה. חשוב לציין, כי מחלת האסטמה, יכולה להזכיר תסמינים של מחלות ריאה אחרות, כך שחו"ד רפואיות יכולות להעיד, כי מדובר על מחלת אסטמה שנגרמה כתוצאה  מעבודתו של הנפגע. והכוונה היא להוכחת הקשר הסיבתי ביו העבודה למחלה. 

קטגוריית המיקרו טראומה, דומה למחלות מקצוע והיא זו שבאה למעשה להשלים את החסר בדי לתת פיצוי לאנשים אשר חלו במחלה בגלל סוג עבודתם, אך מחלה זו, אינה מופיעה ברשימת מחלות המקצוע שנמצאות בתקנות של המוסד לביטוח לאומי.  מדובר במושג שהוא משמעותי בכל הקשור להגדרה של "תאונת עבודה".

כיצד קובעים את גובה הפיצויים במקרה של אסטמה תעסוקתית?

את גובה הפיצויים ממחלת אסטמה תעסוקתית, קובעים בהתאם לאחוזי הנכות שנקבעים באמצעות הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי. למשל בין 9%-19% הפיצוי יהיה מענק חד פעמי. כאשר נקבעת נכות של 20% ומעלה, הנפגע יקבל קצבה חודשית למשך כל שארית חייו.אם נחזור למושג "מיקרו טראומה", מדובר על רצף של פגיעות זעירות ונשנות, כאשר לכל אחד מהפגיעות, נגרם נזק קטן, שרק מתגבר עם השנים, עד למצב של נזק כרוני וממשי שגורם להיווצרות המחלה. למעשה תאונות קטנות של העובד, הם אלה שגרמו לו לפגיעה בעבודה.  ישנם אנשים מסוימים שעקב משלוח ידם, הם חשופים יותר למחלות ריאות כרוניות, הכוללות גם אסטמה. למשל: נגרים, פועלים שחשופים לחומרים שמגרים את דרכי הנשימה כמו נסורת, אבק, דבקים, חומרי בנייה וחומרים כימיים אחרים.

אם נפגעתם כתוצאה מעבודה במחלה כרונית כמו אסטמה, יש לפנות מיד אל עורך דין מחלת מקצוע אסטמה. עו"ד הבקיא בתחום זה ידע להוכיח את טענתכם ויפעל באסטרטגיה המשפטית המתאימה. יש לציין כי בין המחלות התעסוקתיות בתחום מחלות ריאה כרוניות יש לכלול גם: COPD, קשיי נשימה ונזלת כרונית.אסטמה תעסוקתית, הוכרה בביה"ד לעבודה, כאשר היו פס"ד רבים, תוך שימוש בדוקטרינת במיקרו טראומה. במקרים אשר בהם ביה"ד לעבודה או ביהמ"ש יכיר במחלה כמחלת מקצוע, כאשר קיים תיעוד והוכחות מוצקות, כי האסטמה שממנה סובל התובע היא תוצאה של חשיפה ממושכת, כך שהקשר הסיבתי מתקיים – ביהמ"ש יפסוק פיצוים לתובע.

מחלת מקצוע - בפירוט:

משרד עורכי דין זגלשטיין - מחלת מקצוע אסטמה

משרדינו מעניק את שרותיו על בסיס הצלחה, התקשר עכשיו לטלפון: 03-9444747 או השאר פרטים בטופס למטה.

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר/י עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

או השאר/י פרטיך באתר ועורך דין תביעת משרד הביטחון ממשרדינו יחזור אליך עוד היום לקביעת פגישת יעוץ להערכת שווי וסיכויי 

הצלחת תביעתך ללא עלות וללא התחייבות.

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support