עורך דין רשלנות רפואית בניתוחים

משרדנו מייצג משנת 2006 נפגעים בתביעות לרשלנות רפואית. הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מבטיחים שלקוחותינו ייהנו מידע וניסיון נרחב אשר נצבר במשך השנים, ויקבלו את הפיצוי המקסימלי שניתן. 

משרדינו מציע שירות כולל ומלא לאורך כל ההליך עד לסיום התביעה תוך השגת הפיצוי המרבי. 

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

בתחומי נזקי הגוף ותאונות: תאונות דרכים, נפילה ברחוב, תביעות סיעוד, תביעות משרד הביטחון, תג נכה, תביעות פנסיה, אובדן כושר עבודה, חבות מעבידים.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

מהי רשלנות רפואית בניתוחים ?

ניתוח יכול להיות מסוכן לא רק עבור חולים, אלא שהוא מהווה סיכון גם עבור רופאים מבחינת תביעות בגין רשלנות רפואית. עמוד רשלנות רפואית.

ניתוח הוא הגורם השני בשכיחותו לתביעות בגין רשלנות רפואית בניתוחים כלפי רופאים באופן כללי, על פי דו"ח חדש של חברת הביטוח Coverys (לקריאה נוספת).

הליך כירורגי( ניתוח) אמור להיות מבוצע בזהירות מרבית על ידי רופא מקצועי ומשכיל. עם זאת, לעתים קרובות ישנם מקרים בהם רופא עלול להיכשל במתן הטיפול הטוב ביותר לחולה.

רשלנות רפואית בניתוחים מתרחשת כאשר רופא אינו תומך בצרכי המטופל. רשלנות כירורגית מתרחשת כאשר מנתח, מרדים או אדם אחר המעורב בהליך כירורגי זניח כלפי מטופל.

ובמקרים מסויימים רשלנות רפואית בניתוחים באה ליידי ביטוי כאשר הניתוח בוצע ללא סיבה ברורה, לא הייה צורך בניתוח זה, ולכן הייתה רשלנות באבחון ובטיפול. לקריאה נוספת הכנסו לרשלנות רפואית בטיפול רפואי ושם תמצאו דוגמאות נוספות כגון סרטן, אירוע מוחי.

בפרט, פעולותיו של הרופא או גורם אחר המעורב בניתוח יגרמו נזק ישיר לחולה.

הסוגים הנפוצים ביותר של מקרי רשלנות רפואית בניתוח כוללים:

  • כירורגיה בריאטרית
  • ניתוח הגדלת חזה
  • ניתוח המעי הגס ופי הטבעת
  • ניתוח אנדוקריני
  • ניתוח לב
  • ניתוח בקע
  • ניתוח לפרוסקופי
  • ניתוח שאיבת שומן
  • ניתוחי ריאות
  • נוירוכירורגיה
  • ניתוח דליות ורידים
  • ניתוח ניתוחי בטן
  • ניתוח כריתת רחם
  • ניתוח סטנטים של העורקים הכליליים

במקרה של הליך סטנדרטי הרופא אחראי על ביצוע כל השלבים הקריטיים בהליך כירורגי. השלבים להליך ישתנו בכל אפשרות, אך הם בדרך כלל גורמים לרופא לבדוק את גופו של המטופל ולקרוא במדויק מדידות קריטיות. זה מוביל לאחר מכן לכך שהרופא מתייעץ עם המטופל לגבי הליך, נוקט בזהירות מירבית במהלך הניתוח ואז שומר על סביבה בטוחה שהמטופל נמצא בה לאחר סיום הניתוח.

פעולות שלפני הניתוח:

מקרים רבים של רשלנות כירורגית מתרחשים עקב כך שרופא לא נתן למטופל התייעצות נכונה לפני הניתוח. לפני הליך, על הרופא לנתח את המטופל ולקבוע איזה הליך כירורגי יש צורך וכן האם המטופל יכול להתמודד פיזית עם ההליך.

הרופא יצטרך לדון בהליך ואחריו כל חלופות שעשויות להיות מוצעות. יש לדון גם ביתרונות ובסיכונים של ההליך.

צריכה להיות תחושה של הסכמה מדעת בין הצדדים. המשמעות היא שהמטופל יספק הסכמה לאפשר לרופא לבצע את הניתוח.

פעולות במהלך הניתוח:

מקרים אחרים של רשלנות רפואית בניתוחים יתפתחו עם הניתוח. בפרט, על הרופא לעשות כל שביכולתו כדי למנוע טעויות אפשריות.

רשלנות מתרחשת כאשר רופא מבצע ניתוח בחלק הלא נכון של הגוף. למשל, ניתן לעבוד על האיבר הלא נכון, או לקטוע את החלק הלא נכון של הגוף.

ייתכן שהרופא גם לא יצליח ליצור קו תקשורת ברור בין כל חברי הצוות הכירורגי. ישנם אפילו מקרים בהם לרופא אין את הניסיון או הידע הדרושים להשלמת הליך. בסופו של דבר רופא יכול להשאיר כלים ופריטים כירורגיים בגופו של המטופל או אפילו להיכשל בשימוש בציוד סטרילי במהלך הליך.

בעיות נפוצות אחרות שיכולות להתרחש במהלך הניתוח עשויות לגרום לנזקים באיברים לאחר שניקב חלק מגוף. זיהומים עשויים להתפתח גם בגלל חיידקים שניתן היה להסיר בקלות לפני תחילת ההליך.

מה קורה לאחר הניתוח:

רשלנות רפואית לאחר ניתוח נחשבת למקרה נפוץ ושגור במחוזותינו.

רופא חייב לקיים גם פגישת המשך עם מטופל כדי לדון במתרחש במהלך הניתוח. זה כולל דיון על מה שהמטופל צריך לעשות הלאה וממה עליו להימנע מאותו אדם. על הרופא גם לאשר כי סביבת בית החולים בטוחה שהמטופל נמצא בו וכי האדם לא יפתח זיהומים חמורים בזמן שגופו של האדם עדיין פגיע.

הרופא נדרש גם לשמור על החולה להשגחה מדוקדקת לתקופה מסוימת. זה כולל בדיקות מדוקדקות כדי לקבוע אם חולה יכול להשתחרר מבית חולים בזמן נתון או אם אותו חולה עדיין צריך להחזיק עוד קצת זמן.

על חולה לדון בניתוח עם רופא ולאשר כי הרופא בטוח להתמודד עמו כדי למנוע את האיום של רשלנות כירורגית.

לצד רשלנות רפואית בניתוח משרדנו עוסק ב:

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד, כולם נכתבו על-ידי עורך דין רשלנות רפואית בניתוחים מטעם משרדנו.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support