נפגעי תאונת דרכים

משרד עורכי הדין זגלשטיין מייצג מזה למעלה מעשור אלפי לקוחות בתביעות כנגד חברות הביטוח המבטחות בביטוח חובה, כנגד הפול המבטחת וכנגד קרנית – בתביעות לקבלת פיצוי בגין נזקי גוף אשר נגרמו כתוצאה מתאונות דרכים. הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מבטיחים שלקוחותינו ייהנו מידע וניסיון נרחב ומעמיק, המאפשר קביעת אסטרטגיה לניהול מיטבי של היק וסיומו במהירות תוך השגת הפיצוי המקסימלי. 

אנו מעניקים שירות משפטי מלא הכולל ליווי וייצוג לאורך כל ההליך מתחילתו ועד לסיום התביעה בהצלחה תוך השגת הפיצוי הגבוה ביותר שניתן. 

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

מיהם נפגעי תאונת דרכים?

נפגע הוא כל אדם שעבר נזק בתאונת הדרכים, נהגים, נוסעים, רוכבי אופניים או הולכי רגל שהיו מעורבים בתאונת דרכים.

גם אם לא היה מגע פיזי בן הרכב להולך הרגל, למשל במקרה ונבהל מהרכב המתקרב, נפל, ושבר את היד, אדם זה נחשב שנפגע בתאונת דרכים.

לאחר הגעת המשטרה, פינוי הפצועים, ופינוי הרכבים, על המעורב בתאונת יש לפנות אל המשטרה ולבקש אישור משטרתי על מעורבות בתאונה, את אישור זה יעביר לבית החולים וזאת בכדי שקופת החולים תכסה את עלות הטיפול.

במשרדנו אנו נאבקים על מימוש זכויות לקוחותינו, מעבר להדרכה ולהסברה, אנו משיגים עבור לקוחותינו החזרים על עלויות טיפול במיון, עלות האמבולנס, פיצוי מקסימלי במקרים של תאונות פגע וברח, מגישים תביעה כנגד חברת הביטוח, פטור מהשתתפות עצמית על עלות הטיפול, במקרים שהפציעה גרמה לנכות, נגיש תביעה מול ביטוח לאומי לנכות כללית, תג נכה, קצבת ניידות, אובדן כושר עבודה.

חשוב לנו להביר כי תוכן זה הינו מהווה ייעוץ משפטי ולא הכוונה להתמודדות במקרים של תאונות דרכים.

אם אתם או יקירכם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אנו מתנצלים מאוד, ומזמינים אתכם לפנות למשרדנו המתמחה בתביעות נזיקין, משרדנו בעל ניסיון רב, בעל צוות מקצועי שישיג למענכם את הפיצוי המקסימלי וזאת על מנת להחזיר את המצב לקדמותו, עד כמה שניתן. 

תאונת דרכים - בפירוט:

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support