עורך דין מחלת סרטן עור

משרדנו מייצג משנת 2006 אלפי לקוחות בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי לקבלת פיצוי כספי בגין מחלת מקצוע.

הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מביא לכך שלקוחותינו נהנים משירות מקצועי ויעיל בניהול התיקים מול המוסד לביטוח לאומי ויקבלו את הפיצוי המקסימלי שניתן.

עורכי הדין במשרד, הינם בוגרים של רפואה למשפטנים באונברסיטת תל-אביב.

שירותי המשרד כוללים ליווי וייצוג מול המוסד לביטוח לאומי מן הרגע הראשון ועד סיום התביעה בהצלחה תוך השגת אחוזי הנכות המרבים והפיצוי הגבוה ביותר שניתן. לאחר גיבוש אסטרטגיה מתאימה שנועדה להשיא רווחים מקסימלים, המשרד יגיש את התביעה המתאימה עבורך למוסד לביטוח לאומי, ועורך דין מטעם המשרד המתמחה בהופעה מול הוועדות הרפואיות – יתלווה וייצג אותך מול רופאי המוסד לביטוח לאומי בכל הוועדות הרפואיות עד לסיום ההליך. 

מחלה תחשב למחלת מקצוע אם היא נגרמה עקב תנאי העבודה, כך גם פגימה או פגיעה. 

לעיתים המחלה יכולה להתפרץ מיד או בסמוך לביצוע העבודה בתנאים המזיקים, ולעיתים היא מתפרצת מאוחר יותר ואף שנים לאחר מכן. 

כבכול תביעה להכרה מול המוסד לביטוח לאומי, יש להוכיח את הקשר בין תנאי העבודה לבין המחלה או הפגימה. 

לקריאה נוספת על מחלת מקצוע לחץ כאן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

עו"ד סרטן עור: מהי מחלת מקצוע סרטן עור?

סרטן עור הוא סוג של סרטן המתבטא בגידולים ממאירים על פני העור (התרבות בלתי מבוקרת של תאי עור). בין הגורמים העיקריים לסרטן עור הוא חשיפה לאור השמש – קרינת UV (קרינה על סגולית) – ללא הגנה, בעיקר אצל אנשים בעלי עור בהיר. קרינה UV היא דוגמא לקרינה מייננת.

מה ההבדל בין קרינה מייננת לקרינה בלתי מייננת?

קרינה הינה גל אלקטרומגנטי המתפשט במרחב, כאשר תכונות הגל תלויות בתדירותו ובאורכו כשאר מתקיים ביניהם יחס הפוך( התדירות עולה אורך הגל יורד, וכאורך הגל עולה התדירות יורדת).

הקרינה האלקטרומגנטית נושאת אנרגיה ועשויה להעביר אותה לחומר עמו היא באה במגע – למשל, לחמם חומר או לעורר אלקטרונים(יינון).

יינון הינו מצב בו גל אלקטרומגנטי הנמצא באנרגייה גבוהה (אורך גל מאוד נמוך או תדירות מאוד גבוהה) משחרר מהחומר בו הוא פגע אלקטרון ובזאת בעצם משנה את המטען החשמלי שלו. כאשר לכל חומר רמת יינון שונה, זאת אומרת כל חומר

ההבדל בין קרינה מייננת לקרינה בלתי מייננת הוא בכמות האנרגיה, שבעצם תלויה באורך הגל או בתדירותו.

 

דוגמאות לקרינה מייננת:

  • UV – קרינה על סגולית (קרינה השמש שאינה האור הנראה).
  • קרינה קוסמית
  • קרני רנטגן
  • גז רדון הוא הגורם העיקרי למנה הטבעית של קרינה מייננת

 

דוגמאות לקרינה לא מייננת:

  • גלי רדיו
  • גלי אינפרה אדום
  • גלי מיקרוגל
  • גלי האור הנראה
סרטן עור
ניתן לראות כי ההבדל בין קרינה מייננת ללא מייננת היא בתדירות הגל (הציר האופקי)

קרינה בלתי מייננת לא גורמת לנזקים בריאותיים, אם כי קרינה בלתי מייננת בעוצמה גבוהה יכולה לחמם עצמים ורקמות בהם היא עוברת. כך מחמם תנור מיקרוגל אוכל, באמצעות קרינה בעוצמה גבוהה של גלי מיקרו.

חשיפה לקרינה מייננת יכולה להיות מסוכנת לבריאות. יינונים רבים מידי המתרחשים במערכת ביולוגית יכולים להוות גורם הרסני למערכת, משום שהיינון גורם לנזק חמור לחומר הגנטי (DNA) של תאים יחידים. בנוסף לנזק המיידי, רקמות שנחשפות לקרינה מייננת סובלות מנזק מאוחר, המתבטא בעיקר בהתפתחותם של גידולים סרטניים. חשיפה לכמות גדולה של קרינה מייננת יכולה לגרום למוטציות בצאצאים הנולדים לאחר החשיפה.

סוגי סרטן עור הנגרמים מקרינה מייננת:

    • מלנומה – בישראל מאובחנים מדי שנה למעלה מ-1,300 חולים, כאשר אבחון מוקדם יסתיים קרוב לוודאי בריפוי מלא. לעומת זאת, גילוי מאוחר של מלנומה עשוי להיות קטלני. מקרי המלנומה מורכבים מצבעים שונים של גוני חום עד שחור. קיימים מקרים בודדים בהם צבע המלנומה הוא ורוד או אדום. מלנומה מסוג זה נוטה להיות אגרסיבית. הסימפטומים העיקריים של מלנומה ממאירה הם: שינוי בגודל (שומות בגודל 5 מילימטר ומעלה), צורה (שומות שאינן סימטריות), צבע או גובה השומה (בליטת השומה מעל העור)
    • קרצינומה של תאי קשקש – הוא סוג של סרטן המתפתח בשכבת האפיתל של העור או ברקמות הריריות השונות של הגוף. רוב הגידולים של תאי קשקש נוצרים על העור, צוואר הרחם והגרון. לעיתים רחוקות מתפשט סרטן זה לבלוטות הלימפה או לאיברים שונים. סרטן זה מסוכן, אך במידה פחותה ממלנומה.
    • קרצינומה של תאי בסיס – קרצינומה של תאי בסיס הוא סוג הסרטן השכיח יותר מבין מקרי סרטן העור ומהווה כ-95% מן המקרים. הגידול מתפתח באיטיות באזורים חשופים לשמש כדוגמת: העור וכתפיים. לעיתים ניתן לראות כלי דם בתוך הגידול. באמצעות טיפול נכון ניתן למנוע סרטן זה.

אבחון וטיפול מוקדמים מאפשרים סיכויי ריפוי גבוהים, ולכן מומלץ לבדוק את העור באופן עצמי פעם בחודש. את הבדיקה חשוב לבצע בחדר מואר היטב ולהיעזר במראה. קיימים אזורים שונים אותם בעייתי לראות (כדוגמת הגב והקרקפת) וכדי לבחון אותם כדאי להסתייע באדם קרוב.

במקרים של אבחון מאוחר וטיפול לקוי ישנה עילה לתביעת רשלנות רפואית מצד הגורמים הבריאותים המטפלים – לקריאה נוספת רשלנות רפואית סרטן.

במקרים והמבוטח עובד אל מול חומרים מסוכנים כמו רדון, או מול מכשירים המפיצים קרינה מייננת ישנה עילה לתביעת תאונת עבודה, סרטן כתאונת עבודה.

עו"ד סרטן עור - מידע נוסף:

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון עם עו"ד סרטן עור: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support