עורך דין רשלנות רפואית באבחון סרטן

משרדנו מייצג משנת 2006 נפגעים בתביעות לרשלנות רפואית. הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מבטיחים שלקוחותינו ייהנו מידע וניסיון נרחב אשר נצבר במשך השנים, ויקבלו את הפיצוי המקסימלי שניתן. 

משרדינו מציע שירות כולל ומלא לאורך כל ההליך עד לסיום התביעה תוך השגת הפיצוי המרבי. 

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

בתחומי נזקי הגוף ותאונות: תאונות דרכים, נפילה ברחוב, תביעות סיעוד, תביעות משרד הביטחון, תג נכה, תביעות פנסיה, אובדן כושר עבודה, חבות מעבידים.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

מהי רשלנות רפואית באבחון סרטן?

רשלנות רפואית באה לידי ביטוי בכמה צורות, לעיון מפורט בנושא, היכנסו ל רשלנות רפואית.

במקרה של סרטן רשלנות רפואית בסרטן באה לידי ביטוי בדרכים שונות, ביניהן ניתן למצוא:

  • אבחון שגוי
  • איחור באבחון סרטן
  • רשלנות בטיפול 

רשלנות רפואית באבחון סרטן :

שגיאה באבחון הסרטן, או אבחון מאוחר של המחלה, עלול, ובדרך כלל גורם לנזק חמור ובלתי הפיך.

מחקרים מראים כי הסיכוי לטפל בסרטן הופך לקלוש בשעה שהתרחש איחור באבחון סרטן, וזאת משום שכל טיפול, קודם כל מתחיל, באבחון, וכן משום שסרטן הוא סוג מחלות הגורמות לתאים להתחלק ללא ביקורת, ונוצר מצב שבוא התאים ממשיכים להתחלק גם כשאין צורך ונוצר גידול ממאיר, לכן הזמן מהווה גורם עיקרי בהתפתחות גידולים ממאירים, ובאלו צריך לטפל בהקדם האפשרי. 

רופאים רבים מסתמכים על דיווחי התסמינים של החולים שבהם הם מטפלים. לאחר איסוף התסמינים, הרופא בדרך כלל יבנה רשימת אבחונים המסבירים את הופעת תסמינים אלו, ויידרג אותם על פי רמת סבירותם.

רשלנות באבחון סרטן הינה מצב בואו שהרופא לא כלל את סרטן כאחת מהאפשרויות להופעת תסמיני החולה, או שנכשל בזיהוי הסרטן כאבחון הנכון.

לדוגמא, ישנם סינונים מוקדמים שרופאים משתמשים בהם לסוגים מסוימים של סרטן. הליך זה חיוני עבור רופא שמספרים לו על גוש או שמבחין בגוש בכוחות עצמו, כדי לקבוע אם הוא סרטני באופיו. כאשר בדיקות המיון הנכונות אינן מבוצעות כראוי, יתכן שמטופל לא יקבל טיפול הולם, וכתוצאה מכך היעדר אבחנה או אפילו אבחון מוטעה.

במשרד עורכי דין זגלשטיין עורכי דין מנוסים ברשלנות אבחון שגוי סרטן

אם נפגעת או שאדם אהוב נפטר עקב כישלונו של רופא באבחון סרטן, ייתכן שתוכל להחזיר נזקים. משרד עורכי הדין שלנו במסגר 56 תל אביב, עשוי לעזור לכם להחזיר נזקים ממוסדות שירותי הבריאות האחראיים בתביעה על רקע רשלנות רפואית בסרטן, רשלנות רפואית בהתקף לב, רשלנות רפואית באירוע מוחי או מצבים חמורים אחרים.

רשלנות רפואית בטיפול סרטן:

אנשים העוברים טיפולים בסרטן מעידים כי הטיפול והריפוי גרועים כמעט כמו המחלה. הן להקרנות והן לכימותרפיה עלולות להיות שלל תופעות לוואי לא נעימות, החל מהקאות ובחילות ואובדן תיאבון ועד כוויות קרינה ובעיות חמורות נוספות. בתור חולה סרטן אתה כבר עובר המון, אז כאשר מתרחש נזק נוסף ואתה מאמין שהוא נגרם מרשלנות מצד הרופאים או המטפלים שלך, זה יכול להיות טראומטי במיוחד.

כאשר אנו תובעים רופא בשם לקוחותינו, עלינו להוכיח כי רופא הלקוח פעל מתחת לסטנדרט של טיפול שרופא סביר היה משתמש בו לטיפול בסרטן. במילים אחרות, אם הרופא היה נזהר פחות מכפי שהיה רופא סביר בתפקידו, ועלינו להוכיח זאת.

כאשר אנו תובעים בית חולים בשם לקוחותינו, עלינו להוכיח שהם פעלו מתחת לסטנדרט שבית חולים סביר היה פועל. לדוגמא, אם בית החולים לא היה מקפיד לשכור אנשים שיעשו הקרנות או את התערובת הכימית המורכבת בכימותרפיה, ובית חולים סביר כן מקפיד על כך, ייתכן שבית החולים יהיה אחראי.

אנו ננסה גם להוכיח כי הרופא או בתי החולים שהתרשלו, אכן גרמו לפציעותיך. במילים אחרות, עלינו להראות שהנזק שספג לקוחנו לא היה רק תופעת לוואי רגילה של הקרנה או סתם משהו שקרה לובמהלך הטיפול הכימותרפי – הוא בוודאי נגרם ישירות מרשלנות רפואית בטיפול סרטן.

במשרד עורכי דין זגלשטיין עורכי דין מנוסים ברשלנות טיפול בסרטן

הוכחת רשלנות רפואית יכולה להיות קשה, מכיוון שרוב השופטים לא יודעים מה יעשה רופא או בית חולים סביר. לעיתים קרובות עלינו לאסוף עדויות רפואיות רבות ולשכור חוות דעת מומחים. לכן עליכם לדבר עם עורך דין מנוסה בתחום רשלנות רפואית – לא סתם עו"ד אזרחי. משרד עורכי דין זגלשטיין יכול לעזור לך להשיג את הראיות שאתה צריך כדי שתוכל לבנות את התיק שלך ולהתאושש בהצלחה בתביעה. הפק את מרב התביעה שלך.

צור קשר עוד היום וקבע פגישת ייעוץ ללא עלות עם עורך דין מומחה רשלנות רפואית ממשרדנו.

 

דוגמאות לרשלנות בטיפול רפואי:

לצד רשלנות באבחון סרטן - מידע נוסף:

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון בנושא רשלנות באבחון סרטן: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support