משרד עורכי דין זגלשטיין מדריך למעסיק נגד תביעת חבות מעבידים

תביעות דיבה ולשון הרע

בעידן הנוכחי החדשני בו אנחנו נמצאים השימוש ברשתות החברתיות, בכתבות אונליין, בבלוגים ובאזכורים הוא נפוץ מאד ותוך כך גם היכולת להוציא דיבתם של אנשים ללא שום סיבה. לצערנו, מקרי הוצאת הדיבה ופרסומי לשון הרע מתגברים בתקופה זו, וחשוב שתדעו מה עליכם לעשות, ובכלל אל מי אתם יכולים לפנות. כל הפרטים כאן.

מהן תביעות דיבה ולשון הרע

על פי סעיף 1 לחוק איסור לשון הרע תשכ"ה 1965 לשון הרע הוא למעשה כל סוג של תוכן מבזה, משפיל או לועג לאדם שאת שמו מזכירים בפרסום. כל אדם שמרגיש שהוצאה דיבתו יכול לפעול באמצעות בית המשפט ולהגיש תביעות דיבה ולשון הרע באמצעות תביעות אזרחיות. גם אם בוצעו מעשים, צורות התנהגות וכל מעשה המבזה ומשפיל כלפי אותו אדם, גם אז, יכול לדאוג לתביעה אזרחית.

האם תמונות נחשבות ללשון הרע?

פרסום לשון הרע יכול להתקיים גם באמצעות תמונות ועל כן תביעות דיבה ולשון הרע רלוונטיות גם ברמת התמונות. הפרסום יכול לבוא לידי ביטוי גם באופן גרפי, וגם על ידי קבצי אודיו ומעבר לכך כמובן צילום טקסטים המבזים את האדם ששמו פורסם, צילום טקסט ללא שמו של האדם אך מתאר אותו באופן מדויק ומפורט, צילום או ציור של האדם ברמיזה מדויקת, איות שם האדם ברמיזה מדויקת, צילום סרטון המבזה את האדם, פרסום שירים, מנגינות או צלילים בליווי ציון שם האדם בפרסום.

אם הוצאת הדיבה נשלחה ישירות לאדם עצמו, האם זאת עדיין לשון הרע?

אם הוצאת הדיבה לא הגיעה לאף אחד אחר חוץ מהאדם שהוזכר בפרסום זוהי לא לשון הרע. אך אם הפרסום היה עבור כמה אנשים והגיע אל האדם הנפגע מהפרסום אז זוהי לשון הרע ויש מקום לתביעה. רק אם התקבלה הסכמה של אותו אדם בפרסום לפרסום התוכן לעוד אנשים זוהי לא תהיה הוצאת דיבה ולשון הרע.

איך עורך דין לשון הרע יכול לסייע לכם?

כאשר אתם שוכרים עורך דין העוסק בתחום של לשון הרע אתם דואגים לליווי משפטי בסיטואציה מאד רגישה. חשוב שיהיה לכם עורך דין איכותי שמבין בתחום ומתמחה בו. משרד עורכי דין זגלשטיין הוא ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הוצאות דיבה ולשון הרע. למשרד צוות משפטי מקצועי ומיומן עם וותק משנת 2012 המעניק שירות חדשני, איכותי, ובמקצועיות ברמה גבוהה מהסטנדרט. צרו קשר כבר כעת, כי אין שום סיבה שתתמודדו לבדכם.

משרדנו מייצג משנת 2006 נפגעים בתביעות דיבה ולשון הרע. הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מבטיחים שלקוחותינו ייהנו מידע וניסיון נרחב אשר נצבר במשך השנים, ויקבלו את הפיצוי המקסימלי שניתן. 

משרדינו מציע שירות כולל ומלא לאורך כל ההליך עד לסיום התביעה תוך השגת הפיצוי המרבי. 

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

בתחומי נזקי הגוף ותאונות: תאונות דרכים, נפילה ברחוב, תביעות סיעוד, תביעות משרד הביטחון, תג נכה, תביעות פנסיה, אובדן כושר עבודה, חבות מעבידים.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות.

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support