עורך דין מחלת מקצוע COPD

שלום ותודה על ביקורך באתר האינטרנט של משרדנו, צוות המשרד הכולל עורכי דין ורופאים ישמח לענות על שאלותיך. ניתן לפנות באמצעות הוואטסאפ, המייל, הטלפון או באמצעות השארת פרטים באתר.

משרדנו מייצג משנת 2006 אלפי לקוחות בתביעות מול המוסד לביטוח לאומית חברות הביטוח והפנסיה השונות, לקבלת פיצוי כספי בגין COPD.

הידע והניסיון אשר נצברו במשרד במהלך השנים מביא לכך שלקוחותינו נהנים משירות מקצועי ויעיל בניהול התיקים ויקבלו את הפיצוי המקסימלי שניתן.

עורכי הדין במשרד, הינם בוגרי רפואה למשפטנים מאונברסיטת תל-אביב.

שירותי המשרד כוללים ליווי וייצוג מול הגופים השונים מרגע קבלת הייצוג בתיק ועד סיום התביעה בהצלחה תוך השגת הפיצוי הגבוה ביותר שניתן.

לאחר גיבוש אסטרטגיה מתאימה שנועדה להשיא רווחים מקסימלים, המשרד יגיש את התביעה המתאימה עבורך למוסד לביטוח לאומי, ועורך דין מטעם המשרד המתמחה בהופעה מול הוועדות הרפואיות – יתלווה וייצג אותך מול רופאי המוסד לביטוח לאומי בכל הוועדות הרפואיות עד לסיום ההליך. 

מחלה תחשב למחלת מקצוע אם היא נגרמה עקב תנאי העבודה, כך גם פגימה או פגיעה. 

לעיתים המחלה יכולה להתפרץ מיד או בסמוך לביצוע העבודה בתנאים המזיקים, ולעיתים היא מתפרצת מאוחר יותר ואף שנים לאחר מכן. 

כבכול תביעה להכרה מול המוסד לביטוח לאומי, יש להוכיח את הקשר בין תנאי העבודה לבין המחלה או הפגימה. 

לקריאה נוספת בנוגע למהי מחלת מקצוע לחצו כאן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

מהי מחלת מקצוע copd?

מה זה COPD ?

COPD הוא שם שניתן לקבוצת מחלות ריאות דלקתיות כרוניות הגורמת לחסימת זרימת האוויר מהריאות כגון:

  • אמפיזמה
  • ברונכיטיס כרונית.
  • אסטמה עקשן.
  • ועוד מחלות ותסמינים החוסמים את זרימת האויר מהריאות.

המחלות השייכות לקבוצת ה-COPD מאופיינות בכך שהן מחלות חשוכות מרפא הניתנות לשליטה בהינתן אבחון וטיפול נכון.

מהם הגורמים ל-COPD ?

קבוצת מחלות הריאות החסימתיות נגרמות בדר"כ על ידי חשיפה ממושכת לגזים מגרים או לחלקיקים מזיקים, לרוב מעשן סיגריות או פיח. אנשים הסובלים ממחלות COPD נמצאים בסיכון מוגבר לפתח מחלות לב, סרטן ריאות ומגוון רחב של תסמונות רפואיות.

בעבר COPD נחשב ל"מחלת זקנים" שלא הופיעה בקרב הציבור הצעיר, כיום הדברים השתנו, ואנשים צעירים רבים, כולל נשים, סובלים מ-COPD. ההערכה היא כי 210,000,000 אנשים ברחבי העולם סובלים כיום מ- COPD.

מהם התסמינים של מחלות COPD ?

חולה במחלת ריאות חסימתית (COPD) יחווה לרוב את התסמינים הבאים: 

  • שיעול המייצר ריר שלא נעלם.
  • קוצר נשימה המחמיר לאחר פעילות גופנית.
  • לחץ בחזה.

כדי לבצע אבחנת COPD, רופא יעריך את הסימפטומים של המטופל, את ההיסטוריה הרפואית, את ההיסטוריה המשפחתית, את תוצאות הבדיקות האבחוניות וגורמים כמו האם המטופל מעשן.

הנכם מוזמנים לעיין בעמוד תקנות מחלת המקצוע של המוסד לביטוח לאומי בקישור זה.

עורך דין מחלת מקצוע COPD

הכרה במחלת ריאות כרונית כמחלת מקצוע, משמעו – פיצוי כספי גבוה, אשר יסייע לנפגע להתגבר על אובדן כושר עבודה כתוצאה ממחלה זו. יש לציין כי ישנם עובדים, אשר נחשפים לעשן, או חומרים מזיקים אחרים וכתוצאה מכך, הם חולים במחלת ריאות חסימתית הנקראת: COPD. מכיוון שענף נפגעי העבודה דורש קשר סיבתי, בין תנאי העבודה ובין המחלה שנגרמה לעובד, תוך כדי כך שישנם גורמי סיכון נוספים כגון: העובד מעשן כבד וכדומה. מסיבות אלה, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפנות אל עורך דין מחלת מקצוע COPD, כך שיוכל לקרוא את המסמכים שיש בידיכם, לשלוח אתכם לרופאים מומחים, על מנת לקבל חוות דעת רפואית, אשר תהיה קבילה בביהמ"ש.

גורם סיכון משמעותי להיווצרות מחלת ריאות חסימתית מסוג COPD

יש לציין, כי חשיפה תעסוקתית, הכוללת חשיפה לאבק, אדים וכימיקלים, גזים רעילים וכדומה מהווה גורם סיכון משמעותי למחלת COPD או להחמרתה של מחלה זו. ישנם מקרים, אשר בהם עובד אשר נחשף תעסוקתית לחומרים מסוכנים או רעילים וגם אם הוא בפנסיה, הוא עשוי להיות מוכר כנפגע עבודה, כך שהוא יהיה זכאי לקצבה או למענק מהמוסד לביטוח לאומי.חשוב לציין, כי מחלת ריאות חסימתית מסוג COPD היא הגורם העיקרי למוות ולנכות וכן, ישנם אלפים שמתים בכל שנה ממחלת ריאה זו שנגרמה בגלל תנאי העבודה של הנפגעים. 

מי שיכול להוכיח קשר סיבתי, ואת הזיקה להתרחשות המחלה בעבודה הוא רק עורך דין מחלות מקצוע COPD. למעשה ניהול ההליך בנושא נפגעי עבודה, חייב להתבצע באופן זהיר ומדויק בגלל מגוון סיבות. עו"ד שהוא מומחה בתחום ספציפי זה, יכול לבנות אסטרטגיה משפטית מתאימה, תוך איסוף הנתונים הרפואיים של חו"ד רפואיות, עדויות ומקרים נוספים של נפגעי עבודה ממחלת ריאה חסימתית באותו מקום עבודה ולזכות בתביעה.

באילו מקומות עבודה או עיסוק יש סיכוי גבוה לחלות במחלת COPD ?

למעשה סוג העיסוק וחשיפה לחומרים מסוכנים מהווים את הגורם למחלת ריאות כרונית מסוג COPD. למשל חקלאים שחשופים לחומרי הדברה שמזיקים לריאות, בתי חרושת לייצור שיש, בלוקים, קרמיקה לבנים, עובדי מתכת כגון חרטים ועיבוד שבבי,עובדי מחצבות, עובדי בניה,עובדי נמל כמו אתתים, סווארים, מפעילי ציוד מכאני, עובדי מספנות.  גם בתעשיית המזון ניתן למצוא סכנה לחשיפה לחומרים מסוכנים כגון עובדים בקמח ותבואה, עובדים שעוסקים ביציקת מתכות וחשופים לגזים רעילים, עובדי נפט, עובדים בייצור גומי ועוד.

במידה ומחלת הריאות, הוגדרה כמחלת מקצוע, או שנגרמה מאופי העבודה של הנפגע, העובד יהיה זכאי לקבל מהמוסד לביטוח לאומי פיצוי כספי וזאת, בהתאם לאחוזי הנכות שייקבעו לו בוועדה הרפואית וכן, מחלת ריאות מסוג COPD, תוכר רק אם היא מופיעה בתקנות של ביטוח הלאומי. למשל מחלות ריאה מסוג: סיליקוזיס ואזבסטוזיס וכן, הפרעה חסימתית מסוג COPD.יש לפנות גם לתביעה מהמוסד לביטוח לאומי רק באמצעות עורך דין מחלת מקצוע COPD, במידה וחליתם וישנן הוכחות כי הפגיעה ממחלה זו הייתה כתוצאה מאופי עבודתכם וחשיפה לחומרים מסוכנים.

לסיכום  – ידוע, כי קיים קושי בהוכחת הקשר בין מחלת ריאות מסוג COPD, לבין העבודה ולכן, מומלץ להתייעץ עם עורך דין מחלת מקצוע COPD, על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

מחלת מקצוע - בפירוט:

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support