רשלנות רפואית COPD

שלום ותודה על ביקורך באתר האינטרנט של משרדנו, צוות המשרד הכולל עורכי דין ורופאים ישמח לענות על שאלותיך. ניתן לפנות באמצעות הוואטסאפ, המייל, הטלפון או באמצעות השארת פרטים באתר.

משרדנו מייצג משנת 2006 נפגעים בתביעות לרשלנות רפואית.  הידע והניסיון אשר נצבר במשרדנו מתוך מסדרונות המוסדות הרפואיים השונים, המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח, מאפשר ללקוחותינו להיות בטוחים כי מרגע קבלת הייצוג בתיק, הם יוכלו להתרכז בהחלמתם ושיקומם תוך ידיעה שתביעתם מטופלת על הצד הטוב ביותר, ואנו נדאג לכל הזכויות הרפואיות שלהם החל מתביעה נגד ביטוח לאומי, משרד הביטחון, חברות הביטוח וקרנות הפנסיה, קבלת תג חניה לנכה, פטור ממס הכנסה, ניידות, ועד תביעת רופאים ומוסדות רפואיים בעילה של רשלנות רפואית. התיק כולו יטופל על ידינו מרגע קבלת הייצוג ועד סופו תוך מיצוי מלוא הפיצויים והזכויות. 

כדי להשוות את הכוחות מול הגופים השונים אותם אנו תובעים, ולמקסם באמת את הפיצוי המגיע ללקוחותינו, יש צורך להעזר במומחים רפואיים כפי שעושים הנתבעים (הרופאים הנתבעים, בתי החולים, משרד הבריאות, המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון, חברות הביטוח השונות, ועוד). 

לשם כך, אנו עובדים באופן שוטף עם טובי המומחים הרופואיים בישראל המייעצים למשרד בתיקי לקוחותינו. בשוטף, משרדנו נעזר ברופא המועסק במשרד דרך קבע המעניק ייעוץ יום יומי בכל תיק ותיק, בשאלות רפואיות, סעיפי הליקוי ואחוזי הנכות – דבר המקנה ייתרון משמעותי ללקוחות המשרד ולמקסום הפיצוי. 

 

.לקריאה נוספת בנושא רשלנות רפואית לחץ כאן

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, ממגוון המאמרים ופסקי הדין בנושאים בהם עוסק המשרד, בין השאר בתחומי נזקי הגוף והתאונות: תאונות דרכים, נפילה ברחוב, תביעות סיעוד, תביעות משרד הביטחון, תג נכה, תביעות פנסיה, אובדן כושר עבודה, חבות מעבידים.

אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ראשוני ללא עלות, לבחינת סיכויי הצלחת תביעתך ושוויה. 

ניתן ליצור קשר עם המשרד באמצעות הוואטסאפ, המייל, הטלפון  03-9444747 או השאר פרטיך באתר.

מהי רשלנות רפואית COPD

מה זה COPD ?

COPD הוא שם שניתן לקבוצת מחלות ריאות דלקתיות כרוניות הגורמת לחסימת זרימת האוויר מהריאות כגון:

  • אמפיזמה
  • ברונכיטיס כרונית.
  • אסטמה עקשן.
  • ועוד מחלות ותסמינים החוסמים את זרימת האויר מהריאות.

המחלות השייכות לקבוצת ה-COPD מאופיינות בכך שהן מחלות חשוכות מרפא הניתנות לשליטה בהינתן אבחון וטיפול נכון.

 

מהם הגורמים ל-COPD ?

קבוצת מחלות הריאות החסימתיות נגרמות בדר"כ על ידי חשיפה ממושכת לגזים מגרים או לחלקיקים מזיקים, לרוב מעשן סיגריות או פיח. אנשים הסובלים ממחלות COPD נמצאים בסיכון מוגבר לפתח מחלות לב, סרטן ריאות ומגוון רחב של תסמונות רפואיות.

בעבר COPD נחשב ל"מחלת זקנים" שלא הופיעה בקרב הציבור הצעיר, כיום הדברים השתנו, ואנשים צעירים רבים, כולל נשים, סובלים מ-COPD. ההערכה היא כי 210,000,000 אנשים ברחבי העולם סובלים כיום מ- COPD.

 

מהם התסמינים של מחלות COPD ?

חולה במחלת ריאות חסימתית (COPD) יחווה לרוב את התסמינים הבאים: 

  • שיעול המייצר ריר שלא נעלם.
  • קוצר נשימה המחמיר לאחר פעילות גופנית.
  • לחץ בחזה.

כדי לבצע אבחנת COPD, רופא יעריך את הסימפטומים של המטופל, את ההיסטוריה הרפואית, את ההיסטוריה המשפחתית, את תוצאות הבדיקות האבחוניות וגורמים כמו האם המטופל מעשן.

הנכם מוזמנים לעיין בעמוד תקנות מחלת המקצוע של המוסד לביטוח לאומי בקישור זה.

 

רשלנות באבחון COPD:

כישלון באבחון COPD עלול לגרום להחמרת התסמינים, לגרור לטיפולים מסובכים ויקרים יותר, ולירידה באיכות החיים. ההוצאות הנלוות לטעות באבחון COPD  עשויות להיות משמעותיות ומכבידות ביותר על חולה שצריך להתמודד עם תוצאות הרשלנות באבחון המחלה. 

 

רשלנות בטיפול COPD:

כאשר מעניק הטיפול הרפואי לחולה COPD אינו מעניק את הטיפול המתאים, אם בשל איבחון שגוי ואם בגלל טעות אחרת עלולים להגרם לחולה נזקים רבים חלקם בלתי הפיכים. כאשר מעניק הטיפול חורג מהסטנדרטים המקובלים לטיפול במחלות COPD ולחולה נגרם נזק בשל כך, נוצרת עילה לתביעה בגין רשלנות רפואית. 


התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

דוגמאות לרשלנות בטיפול רפואי:

רשלנות רפואית - בפירוט:

אנו מזמינים אותך להתרשם מהתוכן באתר, מגוון מאמרים ופסקי דין בנושאים בהם עוסק המשרד.

אנו מקווים שתוכל להפיק תועל מהתוכן באתר, אולם יש להדגיש כי התוכן מתעדכן מעת לעת.

התוכן באתר אינו יכול להחליף ייעוץ משפטי פרטני בשום צורה ואופן.

התקשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ בטלפון: 03-9444747 

ו/או השאר פרטיך באתר, לקביעת פגישת יעוץ 

 ללא עלות וללא כל התחייבות. 

לקבלת ייעוץ משפטי

חייגו עכשיו:

03-9444747

סיכום דבר:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support